Een zelfstandige, verantwoordelijke rol waarbij volop ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatieven en waarin je continu uitgedaagd wordt om het maximale uit jezelf te halen. Je hebt als doelstelling om een optimaal functionerende afdeling te ontwikkelen en implementeren waarbij je een optimale leverbetrouwbaarheid tegen zo laag mogelijke integrale kosten nastreeft. Je stuurt een team aan van zeven professionals in drie disciplines:
1. Purchase Support:
Zorgen voor een goede (administratieve) opvolging van de gemaakte afspraken met leveranciers, leveranciersmanagement (onboarding tot periodieke evaluaties), inkoopbeleid en gestelde kwaliteitsnormen van zowel product als leverancier bewaken en waarborgen, bevoorrading van de winkel in Delft.
2. Logistics:
Zorgen voor een gestroomlijnde workflow voor alle logistieke processen binnen The Little Green Bag en Cowboysbag. Daarnaast zorgdragen voor de logistieke planning (wat komt er wanneer binnen), het administratief verwerken van binnenkomende goederen in de systemen, controleren of de leveranciers zich houden aan de aanleverspecificaties en het oplossen van eventuele manco’s.
3. Production (Cowboysbag):
Zorgen voor een goed verloop van de collecties van de productie tot uitlevering inclusief kwaliteitscontroles. Hierin werkt het team nauw samen met interne afdelingen als Design, Sales en Marketing en externe partijen zoals leveranciers in China en India, het externe warehouse en de logistieke dienstverleners.
Hierbinnen stimuleer je de onderlinge samenwerking en ontwikkeling, zowel op team als op persoonlijk niveau. Je zorgt voor een nauwe samenwerking met andere afdelingen en stakeholders om met hun input werkprocedures en prioritering op onder andere kwaliteit, efficiency en effectiviteit verder te verbeteren. Als Supply Chain Manager rapporteer je aan de Director of Operations.
Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
- Ontwikkelen, optimaliseren, implementeren en beheren van huidige en nieuwe processen;
- onderhouden van communicatie over de inkoop, productie en uitleveringen;
- leveranciers- en contractmanagement;
- bewaken logistieke planning en doorlooptijden;
- signaleren en doorvoeren van verbeterprojecten zowel intern als extern;
- deelnemen aan verschillende projecten;
- coachen, motiveren en leidinggeven aan jouw team.
|